Kiwi's! Geen Kroketten
Ongezond voedsel moet worden verboden in voetbalkantines, en snel ook
Een lekker kroketje gaat er altijd wel in na de wedstrijd...
doe maar een biertje met een frikadel
altijd lekker met veel mosterd
Ik weet niet wie hier de post onder dezelfde naam als mij doet ? maar in dit geval ben ik het hier volledig mee oneens !
Tegenwoordig wil de overheid en ook de KNVB in grote mate bepalen hoe wij leven , als we dit soort dingen zouden accepteren komen ze over een paar jaar vertellen hoe wanneer waar en hoeveel je op een dag mag schijten !
Laat de mensen lekker zelf beslissen of ze gezond willen doen og niet !
Helemaal eens Henk! Waar houd je zelf van? Ik wil zelfs in de rust nog wel eens een kroketje naar binnen werken. Ongezond lekker! Weet het, ik ga te ver. Maar om ongezond voedsel te verbieden in kantines... Ze hebben mijn sigaretje al afgenomen en straks ook mijn dobber-vriend; dat kan echt niet. Overigens Henk, het toilet is vrij... kom er net af
Net lid en al iets gepost in verleden?
Wie tegen ongezond voedsel is moet het maar niet kopen. Zelf houdt ik wel van een broodje bal of een tosti na de wedstrijd of training. Er is de laatste jaren wat mij betreft al te veel verboden.
Als de KNVB gezond sporten wil propageren moeten ze beginnen met het verbieden van officiele wedstrijden spelen op kunstgras. Afgelopen zaterdag weer een wedstrijd gespeeld op deze fijne ondergrond. Los van het feit dat het in mijn ogen weinig meer te maken heeft met veldvoetbal, twee man eraf met 1X gekneusde heup 1X rugklachten door val op de grond.
Het kunstgras wordt steeds beter, dus daar kan het straks niet aan liggen. Op knollenvelden komen net zoveel, zoniet veel meer blessures voor.
Dat zeggen ze al jaren. Knieen, enkels en andere gewrichten krijgen veel meer te verduren. Bij droog weer zijn de velden stroef en bij nat weer veelal glad. Daarbij het feit dat het toch een compleet ander soort voetbal wordt met raar stuiterende ballen en moeilijker controleerbare ballen. Dit alles maakt kunstgras ongezond en gevaarlijk
Het hoort er gewoon bij ! Een lekkere vette bek na de wedstrijd. En het zijn niet alleen de sporters die er kopen ook de supporters laten ze heerlijk smaken en ik vind het de charme van de voetbalsport!! Ik zou niet weten hoe ik de 3e helft moest doorkomen zonder de porties hapjes en de kannen bier!! Heerlijk toch na weer een gewonnen pot ff napraten onder het genot van een drankje en een hapje !!
een schaal fruit na de wedstrijd nee
ik heb liever een grote schaal met frituur hapjes met je team en bier of fris.
en de clubs die van de kantine leeft(inkomsten)
die zullen ook wel de grond in gaan.
en om elke week een sponserloop te lopen nee dank je.
het hoort er toch bij om in de kantine een wat te drinken en een lekkere vette hap te nemen... Er zijn nog 6 dagen over om gezond te eten
Ik vind het een verantwoordelijkheid van jezelf. Vind het wel belangrijk dat de kantine ook gezonde dingen biedt. Keuze aan mezelf, toch?
Knvb is gewoon gek,
Roken is al verboden in de kantine, je flesje mag je al niet mee naar buiten nemen, de stelling vette hap zou ook niet meer mogen.
In de wandelgangen hoor ik dat reclame voor alcohol ook niet meer mag.
Wat doen ze dan met jupiler ?? en wat denk je van de sponsoring heiniken en amstel de knvb gaat zelf failliet door hun eigen stomme en domme regels.
Geen idee hoe die mensen thuis leven die dat allemaal beslissen maar sociaal leven hebben ze nooit van gehoort denk ik.
Ziggo en Delta bieden digitale TV abonnees gratis kennismaking met Eredivisie Live gedurende hele maand oktober
De TV aanbieders Ziggo en Delta bieden al hun digitale TV abonnees gedurende de maand oktober een gratis kennismaking aan met voetbalzender Eredivisie Live. Zonder daar ook maar iets voor te hoeven doen ontvangen digitale TV abonnees gedurende de hele maand geheel gratis het hoofdkanaal (Eredivisie Live 1) van Eredivisie Live. En dat betekent heel veel live voetbal uit de Eredivisie, de Jupiler League en de UEFA Europa League!
De Wedstrijden
De volgende wedstrijden zijn gedurende de maand oktober rechtstreeks te volgen op kanaal 1 van Eredivisie Live.
Vrijdag 1 oktober: 20.45 uur: Vitesse – Willem II
Zaterdag 2 oktober: 18.45 uur: NAC Breda – N.E.C.
20.45 uur: Excelsior – Roda JC Kerkrade
Zondag 3 oktober: 12.30 uur: Ajax – FC Utrecht
14.30 uur: FC Twente – FC Groningen
16.30 uur: PSV – VVV-Venlo
Zaterdag 9 oktober: 19.00 uur: Jong Oranje – Ukraine
Vrijdag 15 oktober: 20.45 uur: Cambuur Leeuwarden – RKC Waalwijk
Zaterdag 16 oktober: 18.45 uur: Ajax – NAC Breda
20.45 uur: Feyenoord – FC Twente
Zondag 17 oktober: 14.30 uur: Willem II – PSV
16.30 uur: Heracles Almelo – N.E.C.
Maandag 18 oktober: 20.45 uur: FC Dordrecht – BV Veendam
Donderdag 21 oktober: De UEFA Europa League (wedstrijden nader in te vullen)
Vrijdag 22 oktober: 18.45 uur: Fortuna Sittard – FC Dordrecht
20.45 uur: NAC Breda – Roda JC Kerkrade
Zaterdag 23 oktober: 18.45 uur: De Graafschap – Heracles Almelo
20.45 uur: sc Heerenveen – VVV-Venlo
Zondag 24 oktober: 12.30 uur: Excelsior – Ajax
14.30 uur: PSV – Feyenood
16.30 uur: Vitesse – FC Utrecht
Maandag 25 oktober: 20.45 uur: FC Volendam – RBC Roosendaal
Dinsdag 26 oktober: 20.00 uur: Roda JC – N.E.C.
Woensdag 27 oktober: 19.00 uur: Ajax – sc Heerenveen
21.00 uur: Vitesse – PSV
Vrijdag 29 oktober: 20.45 uur: FC Eindhoven – Go Ahead Eagles
Zaterdag 30 oktober: 18.45 uur: VVV-Venlo – FC Groningen
20.45 uur: PSV – FC Twente
Zondag 31 oktober: 12.30 uur: N.E.C. – Vitesse
14.30 uur: AZ - Feyenoord
Als sponsor, en dus geen speler, mag ik graag een kroketje tijdens de wedstrijd. Als ik die in de cafetaria op de hoek moet gaan halen zie ik de helft van de wedstrijd niet. En daar betaal (via die sponsorbijdrage) ik dus wel voor. Gaat de KNVB mij die sponsorbijdrage naar rato vergoeden dan? Of gaat de KNVB mij vertellen wanneer ik wat mag eten? Denkt de KNVB dat zij dat recht hebben om iets dergelijks voor mij te gaan bepalen? Misschien dat de KNVB voor mij dan ook wel even wil bepalen hoeveel ik mag sponsoren, en aan wie of wat?

Dan liever ananas :-)