Scheidsrechter gezocht

75 antwoorden [Laatste bericht]
Van de redactie

Op zoek naar een scheidrechter die een oefenwedstrijd tegen de buurclub in goede banen wil leiden? Of omdat een arbiter heeft afgezegd voor een duel? Fluit je zelf graag een wedstrijd tussen twee ploegen? Voetbal.nl biedt de mogelijkheid om 'vraag en aanbod' bij elkaar te brengen. Meld hier waarnaar je op zoek bent!

Alberts
User offline. Last seen 2 jaren 5 weken ago. Offline
Samengevoegd: 2009-12-30

Hallo, ik ben een scheidsrechter van de voetbalvereniging Annen, Drenthe. Ik ben 15 jaar en ben goed op weg om een goede scheidsrechter te worden. Zo heeft de club mij al enige van mijn lichting gepromoveert om t/m D1 te fluiten. Alle klassen.
Ik fluit graag wedstrijden. Is uw voetbalvereniging in de buurt, en heeft u een scheidsrechter nodig? Dan kunt u contact opnemen met mij over de mail. debestenick@hotmail.com

Nick.

Peter
User offline. Last seen 39 weken 5 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-15

Mijn naam is Peter hessing 30 jaar uit Amsterdam. sinds mijn 15e actief als scheidsrechter.
sta open voor oefenwedstrijden, toernooien etc.
er zijn al vrij veel verenigingen waarvan een aantal BVO's waar ik al regelmatig fluit.
CV op verzoek.
mocht u interesse hebben kunt u mijn mailen op P_hessing@hotmail.com

Dekoets
User offline. Last seen 3 dagen 2 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-02

Voetbalvereniging F.Z.O.,

te Zeist, met het eerste elftal uitkomend in de 3e klasse van de KNVB District West I zoekt met ingang van het seizoen 2010/2011

Een hoofdtrainer voor de A selectie

voor het verzorgen van de trainingen van de A selectie op de dinsdag- en donderdagavond alsmede voor de begeleiding van het eerste elftal op de zaterdag.

U kunt uw sollicitatie met CV per e-mail richten aan: dekoetsjes@casema.nl
Per post mag ook: vv FZO, Postbus 83, 3700 AB Zeist.

Ruben
User offline. Last seen 10 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-19

Ik ben 15 jaar en scheidsrechter bij RKTSV district zuid2

Ik fluit al 6jaar en heb cursussen Pupillen en Junioren scheidsrechter gedaan en ook geslaagd.

Zoekt u een scheidsrechter voor toernooi/wedstrijd mail gerust:
ruben.regtop@home.nl

Patrick
User offline. Last seen 7 uren 3 min ago. Offline
Samengevoegd: 2010-01-08

Mijn naam is Patrick Baardman en ik ben zelf scheidsrechter van de KNVB. Fluit in groep 4 op zondag. Mocht iemand op zoek zijn naar een scheidsrechter voor op zondag of een doordeweekse avond (in overleg), dan kan er contact opgenomen worden met onderstaand mailadres;

patrickede@live.nl

jose
User offline. Last seen 5 weken 1 dag ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-18

hallo ik een scheidsrechter met 21 jaar ervaring als jullie in regio noord verleggen zitten voor een scheidsrechter dan kunnen jullie mij bellen of e-mailen mijn e-mail adres is jlpradotrueba@hotmail.com mijn tel:0628691162

B.J. Kohler (Dokkum)
User offline. Last seen 1 week 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-04-07

Mijn naam is Joop Köhler, zestien jaar, uit Dokkum (Friesland). Ik fluit voor de KNVB sinds een jaar en zit nu in Juegd groep 3. Zijn er clubs in de buurt van Dokkum-Leeuwarden die een scheidsrechter nodig hebben voor een oefenwedstrijd. Mail me: joopinho_17@hotmail.com

maassen
Samengevoegd: 2009-12-14

Hallo,

Wij zijn een gezelligheids elftal uit Apeldoorn en zoeken een scheidsrechter voor de zondagen.
interesse?mail dan naar rmaassen@hotmail.com

Mike
User offline. Last seen 2 weken 5 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-03

Beste voetballiefhebbers,

Mijn naam is Mike van de Sande en ben scheidsrechter voor de KNVB. Ben 23 jaar oud en fluit op dit moment in groep 4 van de zaterdagafdeling west 2.

Ik ben op zoek naar een toernooi of een wedstrijd om me voor te bereiden op het komende seizoen.

Mail me gerust: mike@antibarbari.nl

Hendry
User offline. Last seen 1 week 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-14

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar scheidrechters voor het zaterdagvoetbal in Rijssen. Het betreft lagere senioren van het 2de elftal t/m het 6de elftal. Er wordt gespeeld in de reserve 4de en 6de klasse.

De scheidsrechters krijgen natuurlijk een vergoeding hiervoor. Heb je interesse? Mail of bel gerust! Mail: hendry@sportclubrijssen.nl / Mobiel: 06-46715508

Mvg,
Hendry Altena

Fränk Orth
User offline. Last seen 1 week 3 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-04

Geachte scheidsrechters
Woont u in Nijmegen of omgeving en wilt u af en toe een senioren-wedstrijd fluiten, dan bent u bij v.v. Trekvogels van harte welkom. In het seizoen '10 - '11 telt Trekvogels 21 senioren-elftallen, vandaar deze oproep.
Voor informatie: gf.orth@gmail.com

maus
User offline. Last seen 6 uren 51 min ago. Offline
Samengevoegd: 2010-04-11

vv nieuw lekkerland uit nieuw lekkerland is met ingang van het seizoen 2010-2011 op zoek naar een grensrechter voor het 2de elftal.Dit 2de elftal komt uit in de reserve 1ste klasse in het district zuid 1.Ze zijn dus gebaat bij een goede grensrechter om zo te voorkomen dat er wisselspelers in competitieverband de vlag ter hand moeten nemen.
Mensen die interesse hebben kunnen contact opnemen met Maurice van Dalen,trainer van het 2de elftal van vv Nieuw-lekkerland tel.nr.06-57311954
Bij voorbaat dank

MM
User offline. Last seen 1 week 6 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-30

Scheidsrechter (v) gezocht!
Dames zaalvoetbalteam met thuishal in Amstelveen zoekt een scheidsrechter (v). We zijn een team dat op een doordeweekse avond lekker voetbalt (lage klasse) en daarna gezellig een drankje drinkt. Interesse? Mail naar scheids@hotmail.com.
Miranda

Rien Lange
User offline. Last seen 1 week 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-11

v.v Westerbeekse Boys te Westerbeek zoekt scheidsrechter[s] Hallo wij zijn een kleine voetbalvereniging met slecht's een seniorenteam wij voetballen in de reserveklasse 6 voor de thuiswedstrijden op zondagochtend aanvang 10.30 uur zijn wij op zoek naar scheidsrechter[s].Voor info mail naar mij rienlange@ziggo.nl

Peter den Hartog
User offline. Last seen 3 uren 51 min ago. Offline
Samengevoegd: 2010-02-02

sv Loosduinen zoekt voor haar jeugd elftallen scheidsrechters. Wedstrijden worden gespeeld op zaterdagochtend. Interesse Graag een E-mail naar peet.tien@ziggo.nl

trainer
User offline. Last seen 1 week 3 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-06-18

Waterwijk zaterdag 2 zoekt voor zijn thuiswedstrijden een scheidsrechter.

Het liefst een voor vast.
Neem gaarne contact op met: mark.fokker@online.nl

wedstrijden thuis worden gespeeld om 12.00 uur.

Roos
User offline. Last seen 11 weken 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-08-27

rksv GDA zaterdag 2 en 3 zijn op zoek naar scheidrechters voor de competitie (thuis)wedstrijden.

Wie het leuk vind om 1 of beide teams te fluiten, aub contact opnemen met P. Roos (trainer zaterdag 2): roospx@gmail.com

stefannagtegaal
Samengevoegd: 2010-01-13

We zoeken een scheidsrechter voor in de zaal. Het liefst natuurlijk een scheidsrechter die regelmatig wil en kan fluiten. We spelen 5e klasse bij VVMaarssen. Dit is vlakbij utrecht. We spelen altijd thuis in de OVVOhal op sportpark DaalseWeide. Onze eerste wedstrijd is op 10 september 2010 om 21.05. Wie wil deze wedstrijd fluiten? Dit voor een vergoeding natuurlijk!

stefannagtegaal
Samengevoegd: 2010-01-13

We zoeken een scheidsrechter voor in de zaal. Het liefst natuurlijk een scheidsrechter die regelmatig wil en kan fluiten. We spelen 5e klasse bij VVMaarssen. Dit is vlakbij utrecht. We spelen altijd thuis in de OVVOhal op sportpark DaalseWeide. Onze eerste wedstrijd is op 10 september 2010 om 21.05. Wie wil deze wedstrijd fluiten? Dit voor een vergoeding natuurlijk. Mijn mailadres is stefan_nagtegaal@hotmail.com

Frans
User offline. Last seen 6 uren 46 min ago. Offline
Samengevoegd: 2009-12-19

Dit jaar zijn wij met vrienden een zaalvoetbalteam begonnen, Desto 9.
We zoeken een scheidsrechter die af en toe onze thuiswedstrijden kan fluiten als er geen scheidsrechter is toegewezen.
Onze voorkeursdag is maandag en we spelen in Utrecht meestal in de hal Hoograven of Lunetten. Uiteraard betalen wij een vergoeding.
Bij interesse graag contact opnemen met: desto9zaal@hotmail.com

robbert
User offline. Last seen 1 week 1 dag ago. Offline
Samengevoegd: 2010-04-13

Scheidsrechter gezocht voor zaterdagwedstrijden van een vriendenteam in zwolle. Wij spelen bij een competitie in de 4de klasse reserve bij een Zwolse club. Helaas is daar een tekort aan scheidsrechters, waardoor onze eigen spelers moeten gaan fluiten. Dat is geen succes.

Smeenge
User offline. Last seen 2 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-17

GFC Goor in Goor is op zoek naar scheidrechters voor de zaterdag en zondag. Het betreft voor zaterdag juniorenwedstrijden (a t/m d)en voor zondagmorgen seniorenwedstrijden.

Mocht je intresse hebben dan kun je de volgende personen mailen:
Voor zaterdag patricksmeenge@hotmail.com
Voor zondag wkoekkoek@rocvantwente.nl

Sonja Wielart
User offline. Last seen 2 weken 6 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-07-27

s.c.Overamstel Amsterdam zoekt scheidsrechters voor de competitiewedstrijden op Zaterdag en Zondag en voor diverse toernooien.
sc.overamstel@gmail.com

Melvin de Groot
User offline. Last seen 4 dagen 23 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2009-12-14

Hallo allemaal,

Wij zijn maarssen 6 (zaalvoetbal) en zoeken een scheidsrechter die onze thuiswedstrijden zou willen fluiten. We zijn een leuk team die niet houdt van gezeur en gewoon gezellig wil voetballen. Maar toch spelen we liever gewoon met een scheidsrechter erbij!
Zie jij het zitten om tegen een vergoeding onze thuiswedstrijden te fluiten? Laat het dan snel weten!!
Alvast bedankt!

patrick
User offline. Last seen 21 weken 3 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-07-26

hallo heren scheidsrechters,

Wij zijn een nieuw team spelend bij olympia in gouda.
Het is een echt en hecht vriendenteam dat dit seizoen uitkomt in de 7e klasse wij zoeken voor onze thuiswedstrijden een scheidsrechter. wil jij betrokken zijn met een leuk en gezellig team en onze thuiswedstrijden fluiten (evt met vergoeding) neem dan contact op met patrickdevisser@hotmail.com

hopelijk tot zondag

patrick
User offline. Last seen 21 weken 3 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-07-26

hallo heren scheidsrechters,

Wij zijn een nieuw team spelend bij olympia in gouda.
Het is een echt en hecht vriendenteam dat dit seizoen uitkomt in de 7e klasse wij zoeken voor onze thuiswedstrijden een scheidsrechter. wil jij betrokken zijn met een leuk en gezellig team en onze thuiswedstrijden fluiten (evt met vergoeding) neem dan contact op met patrickdevisser@hotmail.com

hopelijk tot zondag

freek
User offline. Last seen 22 uren 20 min ago. Offline

Zuidoost United Dames 1 is een zeer getalenteerd team met leuke meiden/vrouwen die spelen om te winnen ! Maar, alleen..... missen onze wij nog wat assistentie! Daarom zoeken wij dan ook een enthousiaste assistent scheidsrechter voor het huidige seizoen.
Wil je weten wat deze buitengewoon prettige functie precies inhoud?? Neem dan even contact op met Lilian Panka via lilian@zuidoostunited.nl of 06-23476606

jan van beers
User offline. Last seen 3 dagen 7 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-02-11

Hallo heren scheidsrechters,
wij zijn op zoek naar scheidsrechters de eens per twee weken een wedstrijd wil fluiten van een lager elftal.te heusden noord brabant,graag de kosten erbij vermelden.
u kunt contact opnemen via e mail.
liesvanbeers@home.nl

Rob Beumer
User offline. Last seen 1 week 6 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-09-16

Hallo, ik ben Rob 48 jaar en ga de basis opleiding KNVB scheidsrecter volgen. Ben woonachtig in Arnhem. Voetbal (keepen) zelf ook nog en ben altijd bereid mensen te helpen met het fluiten van een wedstrijd.

Nordin
User offline. Last seen 1 dag 5 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-02-18

Hoi Patrick,

Ik heb jou een mail gestuurd, over de scheidsrechter ik ben bereid wedstrijden voor jullie te fluiten tegen een kleine vergoeding. Ik fluit zelf regelmatig wedstrijden voor de KNVB op zaterdag.
Ik heb ervaring, graag uw reactie.

Mijn telefoonnummer is: 06-81494245

Ik hoor van u

Mvg Nourdin uit Gouda

robbert
User offline. Last seen 1 week 1 dag ago. Offline
Samengevoegd: 2010-04-13

HTC Zwolle zoekt scheidsrechters voor de zaterdag thuiswedstrijden van de lagere senioren elftallen.

Martin
User offline. Last seen 43 weken 3 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-14

Hallo,

We zoeken voor onze thuiswedstrijden op zaterdag een scheidsrechter. We zijn een gezellig team en onze tegenstanders maken het fluiten niet al te vervelend. We spelen om 12:00. Wie komt ons fluiten? Groeten, Martin (tel: 06-27072059)

vincent van der klei
Samengevoegd: 2009-12-23

Hoi Peter,
JOS7 uit amsterdam is op zoek naar een scheidsrechter voor onze thuiswedstrijden op zondag (tegen vergoeding).
Thuis spelen we altijd/meestel om 11:00uur
Wie heeft er zin?

(JOS WGM, sportpark drieburg te amsterdam)
groeten, vincent
vincent@natarchitecten.nl

vincent van der klei
Samengevoegd: 2009-12-23

JOS7 uit amsterdam is op zoek naar een scheidsrechter voor onze thuiswedstrijden op zondag (tegen vergoeding).
Thuis spelen we altijd/meestel om 11:00uur
Wie heeft er zin? (JOS WGM, sportpark drieburg te amsterdam)

groeten, vincent
vincent@natarchitecten.nl

Rick
User offline. Last seen 1 week 8 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-08-05

hoi
ik ben Rick Vos ben 17 en ben al 3 jaar actief als scheidsrechter zoekt u een scheidsrechter in de buurt van oss (nb) ik heb de b.o.s. curces afgerond en geslaagd
m.v.g.
R.vos

mail: disco-swing-time@hotmail.com

marco
User offline. Last seen 1 dag 22 uren ago. Offline

Dag heren scheidsrechters regio Midden,

Om het zaalvoetbal binnen vv Voorwaarts te Utrecht op een hoger plan te brengen, ben ik op zoek naar een paar scheidsrechters die binnen een te creeren poultje en tegen vergoeding wedstrijden voor onze zaalvoetbalteams willen fluiten.
Graag uw reactie per mail. Marco Rietveld

marco
User offline. Last seen 1 dag 22 uren ago. Offline

Ik ben vergeten mijn e-mail toe te voegen aan het bovenstaande bericht en krijg steeds een foutmelding als ik hem er alsnog aan toe wil voegen. Dan hier maar even: marco.rietveld@hetnet.nl

Jan Jansen
User offline. Last seen 2 uren 11 min ago. Offline

Hallo Rob,
Als je interesse hebt willen wij vv.Havo Haalderen graag,
een beroep op je doen om zondag,s Havo 3 of 4 te
komen fluiten
Groetjes Jan Jansen Wedstrijdsecr.Havo

Jan Jansen
User offline. Last seen 2 uren 11 min ago. Offline

Aan Rob Beumer:
Ik had mijn e-mail adres vergeten er bij te zetten
6685ag68@hetnet.nl
Jan Jansen

Piet
User offline. Last seen 1 dag 10 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-03-26

Hallo wij zoeken nog scheidsrechters die lagere elftallen willen fluiten bij KVVA in Amersfoort

Albertjonko
User offline. Last seen 3 weken 3 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-01-24

hallo, wij zijn als nieuw team (senioren) van hekelingen te spijkenisse op zoek naar een scheids die onze thuiswedstrijden op de zaterdagmiddag in goede banen kan leiden. Wij spelen 6de klasse, maar dat moet voor een scheidsrechter weinig uitmaken. een vergoeding wordt verder besproken bij interesse

Bij interesse kunt u reageren via het volgende email:
a.johannisse@hotmail.com of tel: 0614395623

B.J. Kohler (Dokkum)
Samengevoegd: 2010-04-07

Joop Köhler, 17 jaar uit Dokkum. Ik fluit inmiddels in groep 2 van de jeugd en maak komend seizoen de overstap naar de senioren groep 4. Verenigingen die een scheidsrechter zoeken voor oefenwedstrijden senioren en junioren wedstrijden in de regio Noord-Oost-Friesland kunnen contact met mij opnemen. Junioren alle klassen, senioren t/m 4de klasse. joopinho_17@hotmail.com

RicaP
User offline. Last seen 3 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-04

Hallo scheidsrechters wonende te Almere e.o
Ik zoek voor de zaterdag en zondag scheidsrechters
voor de ZAT, ZON, VE, A,B,C,D teams
we moeten zo vaak teams teleurstellen dat ze geen scheidsrechter hebben, Ik hoop dat ik vele reacties mag ontvangen.
met vriendelijke groet
Monique
monique_peeterspeters@hotmail.com

erik
User offline. Last seen 2 dagen 8 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-08

Hallo scheidsrechters wonende te zwolle e.o
Ik zoek voor zaterdags om 11.30 en op 14.30 uur die willen fluiten bij Wijthmen (Zwolle).
met vriendelijke groet,
Erik
hbj.kroes@ziggo.nl

referee-jankuipers
User offline. Last seen 1 week 5 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-04-01

Hoi mijn naam is Jan Kuipers uit Assen ik ben voetbal scheidsrechter die zelf heeft gevoetbald en nu 25 jaar scheidsrechter is ik bied mij aan voor al uw oefenwedstrijden van standaard teams 2e 3e en 4e klasse.
met vriendelijke groeten Jan Kuipers.
referee-jankuipers@live.nl

Robert
User offline. Last seen 38 weken 6 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-09-08

Beste scheidsrechters,

WIj zijn een gezellig vriendenteam in de zesde klasse reserve Zuid1 van rkvv JEKA te Bavel (Breda, Noord-Brabant) en zoeken voor het restant van het seizoen een scheidsrechter voor de thuiswedstrijden eens in de twee weken (nog een stuk of 8) Wij spelen thuis om half drie en zijn bereid een kleine vergoeding te geven.

Graag reageren op robertkuijpers@live.nl

Groeten

freddylauret
User offline. Last seen 6 dagen 23 min ago. Offline
Samengevoegd: 2010-09-02

Hoi, Mijn naam is Freddy Lauret. Ik ben 44 jaar.Ik fluit reeds een aantal jaren als verenigingsscheidsrechter. Ik volg nu de BOS cursus. Enkel nog mijn examen en dan officieel via de KNVB op zaterdag gaan fluiten. Ik wil graag verenigingen helpen met een scheidsrechter. Zeker op zondag ben ik dan vrij beschikbaar.Ik woon in St Jansteen Zeeuws Vlaanderen. Ik ben bereid te reizen naar Walcheren,Zuid Beveland en West Brabant. groeten Freddy. Je kunt reageren via mijn mail Freddylauret@gmail.com

Gerrit
User offline. Last seen 1 uur 25 min ago. Offline
Samengevoegd: 2010-03-19

Hallo ik ben scheids en ass.scheids bij de KNVB ik fluit in Groep 3 en vlag in de hoofdklasse. maar ik wil even mededelen dat het misschien niet onverstandig is om contact op te nemen met de scheidsrechters vereniging in jullie distrikt. zodat als er en scheids beschikbaar is hij ook op het nivo gaat fluiten waar hij geschikt voor is. i
groetjes

rumpt
User offline. Last seen 7 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-25

Mijn naam is Jacob van rumpt ik ben scheidsrechter van de KNVB. Fluit in groep 3 op zaterdag. Mocht iemand op zoek zijn naar een scheidsrechter voor een doordeweekse avond (in overleg), of zaterdag als ik geen wedsrtijd heb van de k.n.v.b dan kan er contact opgenomen worden met onderstaand mailadres;

jacobvanrumpt@hotmail.com of tel: 06-28945442 (in de buurt van zaltbommel zuid 1 )

Joeri
User offline. Last seen 3 dagen 4 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-09-12

Hallo,

ik voetbal in de 5e klasse op zondag bij BVV in Den Bosch.
Mijn team is nog op zoek naar een scheidsrechter voor de rest van het seizoen. Onze wedstrijden beginnen om 11.00 uur.

Heeft u interesse? Dan graag een reactie op dit bericht!