Speler zoekt club

60 antwoorden [Laatste bericht]
Dennis
User offline. Last seen 2 dagen 19 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2009-09-24

Speel je niet meer met plezier bij je vereniging? Is na veertien jaar de koek op en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Of ben je verhuisd en wil je gewoon weer lekker voetballen in het weekend? Voetbal.nl biedt de mogelijkheid om 'vraag en aanbod' bij elkaar te brengen. Spelers die op zoek zijn naar een nieuwe club kunnen zich hier melden!

Fatih
User offline. Last seen 2 jaren 3 weken ago. Offline
Samengevoegd: 2009-12-30

mijn naam is sultan dag (sultandag@versatel.nl) mijn positie is rechtbuiten(super fit) en speel zaalvoetbal bij esa arnhem 1 (hoofdklasse) wij staan stijf bovenaan, momenteel ben ik jaartje gestopt(stomme zet) spijt, ik mis veld, tevens wil ik de gras ruiken, zijn er clubs regio arnhem/nijmegen, liefst in de hoofdklasse of 1e klasse, 2e kan ook nog wel, maar niet lager, zijn erclubs die op zoek zijn rechter spits, dan ben ik bereikbaar via email adres sultandag@versatel.nl, we kunnen altijd onderhandelen, groetjes sultan

Theo Timmermans
User offline. Last seen 1 jaar 7 weken ago. Offline
Samengevoegd: 2010-01-08

Theo Timmermans, Doelman, www.theotimmermans.nl

64souls
User offline. Last seen 1 jaar 42 weken ago. Offline
Samengevoegd: 2010-04-13

Hello people!

I am a civil engineer from Greece and just came to Amsterdam trying to find a job. I enjoy playing football and was wondering if there is some football club nearby where i can train...I live near Madurastraat (1095GJ)

Any suggestions would be very useful.

Try to contact me to 64souls@gmail.com

vincent van der klei
User offline. Last seen 2 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-12-23

JOS7 uit amsterdam is op zoek naar een KEEPER !!! wegens uitvallen van onze keeper zoeken we een nieuwe bikkel.
we spelen op zondag altijd/meestel om 11:00uur
Wie heeft er zin? (JOS WGM, sportpark drieburg te amsterdam)
groeten, vincent
vincent@natarchitecten.nl

Dennis Santoe
User offline. Last seen 1 week 3 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-10-06

Keeper ( bijna 33 ) zoekt leuk, gezellige, 'niets moet, alles mag' team om zondags in te keepen. Liefst regio Den Haag ( woon zelf in regio 2542 CN Den Haag ).
Kan niet altijd trainen ivm dat ik zelf de E-jeugd train op ma- en woensdag en ook nog eens muzikant ben. Zondags ( en soms andere dagen ) uiteraard beschikbaar.
Zoek je een keepertje, mail me op dddripple@hotmail.com .
Gr, Dennis

djodjo
User offline. Last seen 47 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-10-16

Ik ben jonelle(bijna 20)ik zoek een team 2e klasse naar boven ik speelde eerts op curacao.ik speel rechtbuiten links buiten kan ook een beetje spits spelen zoek een team in regio rotterdam

Bauke Haarsma
User offline. Last seen 11 weken 3 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-02-25

Kom anders bij Harkemase Boys voetballen!

Redouan El Ouakili
User offline. Last seen 1 jaar 11 weken ago. Offline
Samengevoegd: 2010-10-23

Beste mensen,

Ik had een vraag, een paar jongens inclusief mezelf willen een zaalteam
beginnen alleen hebben we een club nodig waar we onder kunnen voetballen. Kent iemand nog een club die een futsal team kan gebruiken?

p.s leeftijd van teamsgenoten ligt tussen de 19 en 22.

Ik hoop snel van jullie / u te horen.

Mvg,

Redouan El ouakili

gchooim
User offline. Last seen 5 dagen 4 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-20

Neem contact op met mij als je een prestatieve speler bent.

Gerrit Hooimeijer
Rotterdam
06 - 52075802

JesperKling
User offline. Last seen 20 weken 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-01-04

Hallo Theo,
Wij zijn op zoek naar een keeper voor de rest van het seizoen. Maar voor dat ik wil meer wil vertellen over de club en de organisatie, wil ik graag weten of je nog op zoek bent naar een club, waar woon je en wat is het nivo?
Deze vragen wil ik graag beantwoord zien omdat www.theotimmerans.nl niet te open is voor mij.

Mvrgr.
Peter (Hoofdtrainer)

Dinesh
User offline. Last seen 26 weken 1 dag ago. Offline
Samengevoegd: 2010-05-25

Doelman voor 1ste klasse ,hoofdklasse van ijsselmeervogels

http://www.youtube.com/user/thakkie1?feature=mhum

Meer filmpjes volgen
kan gemaild worden op dinesh.thakoersingh@live.nl

keeper bernd
User offline. Last seen 3 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-12-22

Ik ben Bernd Caelen en ik ben op zoek na een eerste of 2e elftal waar ik kan gaan keepen vanaf volgend seizoen (regio zuid 2). Ik ben 19 jaar en keep er daarvan al 15 heb in mijn jeugdjaren altijd eerste teams gekeept (zelfs nog een jaar mogen genieten van een uitstapje naar MVV) en nu op zoek naar een club waar ik opnieuw prestatie gericht kan gaan spelen. Momenteel keep ik in een vriendenteam Geleen-Zuid 4. Mochten er clubs zijn die denken laat maar een komen trainen bij ons stuur maar een mailtje naar: berndbink@hotmail.com

mvg Bernd

Roy
User offline. Last seen 2 weken 5 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-11-22

Hallo,

mijn naam is Roy. Ik ben 32jr en heb vanaf de f-jes gevoetbald.. na enkele jaren inactief geweest te zijn geweest ben ik vorig jaar weer begonnen maar sinds begin dit seizoen op zoek naar een nieuwe club in district West II (Rotterdam e.o).. Ik kan in principe alle posities bespelen van keeper tot spits, alleen als middenvelder kom ik niet goed tot mijn recht vindt ik zelf... Ik zoek een leuke vereniging/team in de omgeving die nog een speler zoeken.. Ik werk wel continuediensten dus ik kan niet altijd maar meestal zal ik wel zijn.. Laat maar wat horen .. Groeten, Roy. twixman1978@gmail.com

Theo Timmermans
User offline. Last seen 1 jaar 7 weken ago. Offline
Samengevoegd: 2010-01-08

Hallo Peter,

Voor informatie zouden we een keer kunnen spreken. Op dit moment voetbal ik op hoog niveau. Echter sta ik altijd open voor nog een hoger niveau of andere mogelijkheden. Wat zijn uw contactgegevens. U kunt mij volgen op twitter of ander medium.

Gr.

berendajax
User offline. Last seen 16 weken 1 dag ago. Offline
Samengevoegd: 2009-12-14

wij zoeken nog een heel 2e team willem II amateurs

Caner Yanik
User offline. Last seen 1 week 1 dag ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-18

hallo ben caner yanık keeper nıveau 3e klasse echte team keeper graag zou ık bıj jullıe onder de lat wıllen staan onder goede mınımale voorwaarden 1 paar voetbalschoenen en 2 paar keepershandschoenen graag ın rotterdam mıjn maıl adres ıs manzaraboy@msn.com

sammy
User offline. Last seen 2 weken 5 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-01-10

ik zou graag voor jullie willen spelen kan ik een keer meetrainen ik ben nog jong 21 jr

sammy

welke klasse spelen jullie ik speel nu 4e klasse ik zoek iets hogerop ik ben sammy speel nu even bij steedshoger
als u wat voor mij heeft graag nr0614290019

sammy

als ik een keer mag komen trainen ik heb nog een paar jongens die bij mij in het elftal spelen zeg het maar we willen toch hoger voetballen bel maar nr 0614290019 sammy en mijn vader is trainer van ons

sammy

welke klasse spelen jullie 0614290019

durgun
User offline. Last seen 2 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-01-26

wy zoeken nog een keeper in geldrop wy zyn een vrieden elftal
als je zin hebt
graag

pedde
User offline. Last seen 1 week 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-05-09

gedreven fanatieke jongen 25 jaar zoekt een vereniging/team om een balletje te trappen. heb in de jeugd tot 18e altijd de selectie gespeeld west 1 en ben nu woonachtig in noord-brabant. En graag wil ik in de omgeving van Grave/Nijmegen voetballen. Omdat ik verhuist ben heb ik een tijdje niks gedaan, maar nu wil ik weer wat doen want het begint te kriebelen. Conditioneel ingezakt maar altijd gemotiveerd, ben aanvallend ingesteld en ga tot het laatste fluitje door. De klasse hecht ik niet zoveel waarde aan als de sfeer in het team maar goed is

reacties graag op pmorianner@gmail.com

Mvg Patrick

argon
User offline. Last seen 10 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2011-01-24

zoek jullie nog spellers?

PR
User offline. Last seen 8 weken 1 dag ago. Offline
Samengevoegd: 2010-03-06

Keeper (46j) nodig in omgeving Deventer? Welk team!

aad
User offline. Last seen 5 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2011-01-30

keeper gezocht

elftal : loosduinen 7 uit den haag zoekt een keeper
we spelen op zaterdag

we spelen res 8ste klas
zijn een gezelschap team drankje en hapje na de wedstrijd is er altijd wel aanwezig

reactie vedette_19@hotmail.com hoor het graag van jullie als je intresse heb

Eric Looijen
User offline. Last seen 4 uren 33 min ago. Offline
Samengevoegd: 2010-02-27

Dag keeper, welk niveau zoek je? Waar heb je gespeeld? Wij hebben een vacature!

Bullit
User offline. Last seen 2 dagen 23 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-01-12

Wij zijn dringend op zoek naar een keeper voor ons eerste elftal (spelend in ZUID 2)
Onze eerste keeper is voor een jaar uitgeschakeld en onze tweede keeper kan niet elke zondag vanwege zijn werk.

Mocht je intresse hebben hoor ik het graag...

Mvg,
Rob (Hoofdtrainer)
robtrainer@live.nl

Gijs
User offline. Last seen 2 dagen 3 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-09-27

Wij uit soesterberger zijn op zoek na een goede keeper voor onze club we spelen nu nog 4eklasse maar daar staan we bovenin en hebben ook al een periode gewonnen en willen graag snel hoge op,Dus als je een keer mee wil trainer om te kijkken of het wat voor jou is kom eens langs.we spelen op zaterdag in de 4e klasse e .

vvv leerbroek
User offline. Last seen 22 weken 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2011-02-06

VVV Leerbroek zoekt keeper,

Wij van VVV Leerbroek zijn een vriendenteam die seizoen 2011-2012 ook competitie gaan spelen.
Wij gaan onze thuis wedstrijden spelen in Hei en Boeicop. Dus keepers uit de regio Leerdam, Gorinchem, Vianen enz. Willen jullie met een enthousiaste jong elftal kampioen worden!!! wij hebben dit streven, Meld je je zelf dan.

Groeten,
VVV Leerbroek

Wilm Koemans
06-49403379
http://vvvleerbroek.ditismijnteam.nl/

Terrance
User offline. Last seen 15 weken 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-02-21

Middag, wij (sv Concordia 8) zijn op zoek naar een keeper! Onze vaste keeper is helaas terug gekeerd naar Brazilie voor omstandigheden. Wij spelen 7e klasse en zijn een leuk vrienden team waar een biertje op zn tijd geen kwaad kan! Maar wij spelen met een zeer serieuze ondertoon en promotie is nog een kans voor ons!
Leeftijd: 18 tot 45. Wij spelen in Hillegom. Omgeving Haarlem is goed! Voor reacties kunt u mailen naar: gunner1612@hotmail.com

Niels
User offline. Last seen 13 weken 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2011-03-12

Keeper zoekt zaterdag elftal op niveau!

volgend seizoen wil ik weer graag op niveau keepen!
ben een beetje klaar met het vrienden team gebeuren waar mensen niet serieus kunnen zijn!

hieronder mijn CV als keeper zijnde!

Niels Visser

geboren op 24-06-1989,

woonzaam in Almere en op zoek naar een club in de gebieden flevoland utrecht en noord-holland.

clubs,
Buitenboys:
1995-1996 F7
1996-1997 F3
1997-1998 E5
1998-1999 E1\E2, D-E combinatie- D3 allemaal in 1 seizoen
1999-2000 D3
2000-2001 C3

AS'80:
2001\2002 C3
2002\2003 C1\C2
2003\2004 B1\B2 na half jaar A1

FC Omniworld( tegenwoordig Almere City FC)
2004\2005 A selectie

AVV T.O.G
2009\2010 Zaterdag 3
2010\2011 Zaterdag 2

Niels
User offline. Last seen 13 weken 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2011-03-12

reacties graag via mijn e-mail adres!!
kan mijn bericht helaas niet bewerken!..

Nelis020@live.nl

kevin
User offline. Last seen 1 week 7 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2011-03-14

hallo allemaal, mijn naam is kevin 25 jaar en wil weer op leuk selectie (tot niveau gaan keepen. IK heb de hele jeugd en sel.senioren (tot 2e klasse) bij sv nvc uit naarden gekeept. DE laatste 2,5jaar in vrienden elftal gespeeld.
Dus als je nog een keeper nodig hebt voor t nieuwe seizoen mail me dan
P.S regio het gooi en omstreken , Amersfoort

mvg kevin vd berg

Yassin_Kabbab
User offline. Last seen 2 weken 21 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-05

Spelervan 29 jaar zoekt club op selectie niveau in West II

Na een aantal jaren recreatief gevoetbald te hebben ben ik toch weer toe aan het serieuzere werk.
Ik ben een spelers die op diverse posities uit de voeten kan, voorkeur gaat uit naar spits in een 442 systeem of rechtsbuiten in een 433 systeem. Verder kan ik ook uit de voeten op links en en het middenveld.

Mijn kracht zit hem in mijn snelheid, ik schijn nogal explosief te zijn zegt men.
Ik wil graag in deze periode een of meerdere proeftraining(en) bezoeken zodat de trainer zelf kan bepalen of hij mij wel of niet ziet zitten. een leuke 3e of 4e klasser ligt mij wel.

Ik ben te bereiken via 0681498469 of per mail naar y_kabbab@hotmail.com

Tormacher
User offline. Last seen 30 weken 7 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-06

Excelsior Zetten 3 in Gelderland, Betuwe, zoekt nog een keeper en spelers. Meer info bel 06-28424279. Groet Dave

remko
User offline. Last seen 3 dagen 6 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-12-15

goededag wij van sch 4 zoeken een of twee spelers voor op het middenveld of verdediging

wij spelen vijfde klasse en best serieus als je zin hebt om een lekker potje te voetballen in het weekend

laat dan even iets van je horen op remko23@hotmail.com

of 0621563437

coen
User offline. Last seen 2 dagen 8 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-02-10

Beste Yassin,

mag ik vragen waar u vandaan komt? ik speel in het 2e elftal van NSV'46 dat uitkomt in de reserve 3e klasse.

groetjes coen

Ruud
User offline. Last seen 9 weken 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-09-08

EDO Utrecht is op zoek naar nieuwe spelende leden/teams. Bijvoorbeeld; ben je student en op zoek naar een club? ben je uitgevoetbald bij je huidige (studenten)club? sta je (als kind) op een wachtlijst bij een club in Leidsche Rijn? neem dan zeker contact met ons op ! Ons complex ligt aan de Zuilense Ring (ring Utrecht Noord (met de auto ca. 10 minuten van Leidsche Rijn). Wij zijn een christelijke, nette en gezellige vereniging, waar mensen/leden respect voor elkaar en de tegenstander hebben. Spreekt dit je/jullie aan, neem dan contact met ons op via info@edo-utrecht.nl.

rick nieuwenhuis
User offline. Last seen 11 weken 6 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2011-03-21

hoi

Alwin
User offline. Last seen 1 week 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-20

Voetba vereniging s-Heerenbroek zoekt nog jeugdspelers voor het volgende seizoen om met een A elftal uit te komen. heb je zin meld je dan even bij krietberg@online.nl

marian
User offline. Last seen 1 week 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-10-19

Michael ik ben 18 jaar ik speel al 2 jaar in selectie 3de klasse west 1 ik ben op zoek naar een nieuwe uit daging op iets hoger niveau, het liefst in west 1 of west 2

mcvroegindeweij
User offline. Last seen 5 dagen 6 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2010-08-10

Studentenvoetbalvereniging Odysseus '91 zoekt spelers en speelsters voor de selectieteams. Heren 1 komt uit in de 3e klasse en staat momenteel op een promotieplaats. Dames 1 speelt 1e klasse en maakt goede kans om aankomend seizoen te promoveren naar de hoofdklasse.

Voor meer informatie: www.odysseus91.nl

Yassin_Kabbab

Speler van 29 jaar zoekt club op selectie niveau in West II

Na een aantal jaren recreatief gevoetbald te hebben ben ik toch weer toe aan het serieuzere werk.
Ik ben een spelers die op diverse posities uit de voeten kan, voorkeur gaat uit naar spits in een 442 systeem of rechtsbuiten in een 433 systeem. Verder kan ik ook uit de voeten op links en en het middenveld.

Mijn kracht zit hem in mijn snelheid, ik schijn nogal explosief te zijn zegt men.
Ik wil graag in deze periode een of meerdere proeftraining(en) bezoeken zodat de trainer zelf kan bepalen of hij mij wel of niet ziet zitten. een leuke 3e of 4e klasser ligt mij wel.

Ik ben te bereiken via 0681498469 of per mail naar y_kabbab@hotmail.com

Yassin_Kabbab

Hoi Coen,

Ik kom uit Capelle a/d/ ijssel, 35 km van de club af zie ik zojuist op G-maps.
gr yassin

sv nieuwdorp
User offline. Last seen 2 dagen 6 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-30

De SV Nieuwdorp ( = gemeente Borsele in de zak van Zuid Beveland ) is voor het volgend seizoen op zoek naar aanvulling van het dames leden bestand. We hebben tot nu toe nog 2 teams.. de spoeling is echter vrij dun..
Zie website www.svnieuwdorp.nl

Jesse
User offline. Last seen 11 weken 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-09-10

KEEPER GEZOCHT OMGEVING HAARLEM!

Wij zijn een gezellig vriendenteam die wel elk jaar voor het kampioenschap gaan.. We zijn afgelopen jaar kampioen geworden en het ziet er naar uit dat we dat dit jaar weer worden.. Op het veld wordt er serieus gevoetbald, maar daarbuiten is het gezelligheid en winnen we bijna elke 3e helft.. Denk jij dat je ons uit de brand kunt helpen wat betreft ons keepersprobleem? Je hoeft geen absolute top te zijn, als je maar je best doet! Mail naar jessebroertjes@gmail.com

Bavi
User offline. Last seen 1 week 3 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2010-04-11

wie zoekt er nog 1 keeper 19 jaar oud in de buurt van helvoirt haaren al tijdje geen team meer maar train nog steeds elke donderdag en dinsdag

0631508291

Peter
User offline. Last seen 2 weken 4 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-08

hallo
het 7e elftal van PVC (Utrecht) is dringend op zoek naar nieuwe spelers.
doordat een aantal spelers stopt aan het eind van dit seizoen, kunnen wij zomaar 5 tot 6 spelers gebruiken.
het 7e bestaat momenteel uit spelers van 18 tot 50+ dus alle leeftijden zijn welkom!!
bij het 7e gaat het om het voetballen! winnen is leuk maar lekker voetballen belangrijker
je bent welkom!
petergruter@hotmail.com

Scheers
User offline. Last seen 23 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-06

5 a 6 spelers van 35+ zoeken nieuwe club in de regio Schiedam/Rotterdam om in een Veteranen elftal te gaan spelen. Spelen op dit moment voor VE3 van Sc Spaland in Schiedam. Maar het team houd per volgend seizoen op met bestaan i.v.m te kort aan spelers. (een van de 5 a 6 spelers is overigens dispensatiespeler: 23 jaar) Clubs die wel een Veteranen team kunnen samenstellen met ons erbij van ongever 15 a 16 man, graag reageren bij:

wqa.scheers@mindef.nl

Frans-Jan Stoker
User offline. Last seen 21 uren 53 min ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-25

Wij zoeken 1 tot twee nieuwe spelers voor ons zaalvoetbalteam voor het komende seizoen.

Wij zijn een team van 7 spelers (vv Maarssen 5), die allen op het veld hebben gespeeld vroeger. Oa in eerste teams/A1 ed. Maar nu al jaren niet meer. We zoeken voor komend seizoen 1 tot 2 nieuwe spelers erbij.

Heb je eventueel interesse?

Wij zijn allen al wel rond 40 tm 48 jaar oud (een speler van 31 en de keeper is 50).

Reacties op: stoker.de.jong@planet.nl