Transfers
Alle nieuwtjes en verhalen over aanstaande transfers kunnen hier worden gedeeld. Komt die spectaculaire overstap er, of blijkt het niet meer dan een gerucht? Praat mee over de stoelendans in het voetbal!
Ik vind dat Klaas Jan Huntelaar zo snel mogelijk weg moet uit Milaan. Hij heeft nu al een jaar bijna geen wedstrijden gespeeld, dus de hoogste tijd dat ie dat wel weer gaat doen. Anders komt het WK in gevaar. Weet iemand een goede club voor hem?
Ik denk dat Huntelaar het best in de Engelse competitie gaan spelen. Vaak net iets aanvallender dan in Italië. Dat systeem past beter bij Huntelaar. Maar bij welke club? Spurs misschien? Ik denk dat hij te kort komt voor de absolute top, dat hebben de periodes in Milaan en Madrid wel uitgewezen.
nee want die blijft lekker bij RealMadrid. Dus P.S.V kan het wel vergeten.
Denk niet dat Ruud bij Real blijft, want hij speelt nauwelijks en is de enige die mag vertrekken, heb ik hier gelezen, toch?
Wie vind dat Rob Van dijk nog 1 seizoen moet bij tekenen
ik in ieder geval want rob van dijk doet het goed onder de lat.. i.e.g beter dan timmer!!
Nieuwsgierig of Feyenoord zich deze winterstop gaat versterken. De Hongaar Simon krijgt een kans. Een topper?
Zou Suarez echt weggaan bij Ajax na dit seizoen?
Ik hoop dat Huntelaar naar Ajax komt.

Gaat PSV deze winter nog achter Van Nistelrooij aan??