Doordeweeks voetballen

54 antwoorden [Laatste bericht]
Van de redactie

De KNVB moet ook doordeweeks wedstrijden organiseren dat komt vaak beter uit dan in weekeinde spelen.

mcbaas
User offline. Last seen 51 weken 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-09-30

Ik las een paar dagen geleden dat het aantal mensen dat op zondag voetbalt, terugloopt. Misschien een idee om een vrijdagavondcompetitie te starten??

Mark
User offline. Last seen 1 week 2 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-10-15

Dit lijkt me echt het slechtste plan ooit. Ik speel al jaren op zaterdag en ik zie dat echt als mijn voetbaldag waar ik van vroeg tot laat op de club ben! Als wedstrijden doordeweeks worden ingeroosterd valt alle gezelligheid van die dag weg!

Ik zeg: NIET DOEN!

Kees
User offline. Last seen 19 weken 3 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-02

Ik ben het helemaal met Mark eens, nooit doen

Henk Koster
Samengevoegd: 2009-09-23

Volledig mee oneens , het is af en toe al een ergenis als je doordeweeks een inhaalwedstrijd moet spelen tegen een bijv. 4e elftal wat dan ineens grotendeels uit spelers van hogere teams bestaat ! , vrijdagavond lijkt me ook niet handig , gewoon lekker houden zoals het nu is , en als de zondag dan terug loopt , jammer dan dan maar minder teams , bij te weinig teams de zondag afschaffen en alleen nog maar op zaterdag dan !

orsouw
User offline. Last seen 4 weken 4 uren ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-03

Misschien in plaats van een baaldag. Maar in Zuid 2 moet de zondag de voetbaldag blijven. Vooral voor de 3e helft moeten zoveel mogelijk elftallen bij elkaar zijn.

Martie
User offline. Last seen 5 uren 23 min ago. Offline
Samengevoegd: 2009-09-26

Door de weeks kun je bijna niet voetballen daar bij uitwedstrijden dan niet voor 20.00uur kunt beginnen
denk aan files en werken

Anne
User offline. Last seen 8 weken 6 dagen ago. Offline
Samengevoegd: 2009-11-10

geen goed plan, er zijn ook mensen die op kamers zitten enz.

Purno